Slideshow CK

Puszta Kupa


PROGRAM

  • Autóbusz érkezése Balatonalmádiba, a Pinkóczi Csárdába
  • Fogadás pálinkával, pogácsával
  • Csapatjáték kialakítása 10 fős csapatokkal:
    – Racka csapat
    – Kakas csapat
    – Szamár csapat
    – Kecske csapat
  • Csapatalakítás – taktikai értekezlet – a bázisokon, amely az adott állat sátránál található.
  • Állatok nyomatával ellátott mellények kisorsolása kis állatfigurák segítségével.
  • Koccintás a győzelemre.
    Akiknek a pohara alján megkülönböztető jelzés található, azok a csapatkapitányok és széles karimájú kalapot viselnek a program ideje alatt.
  • Zsűri tagjai csikós ruhát öltenek
    4 fő (flip-chart tábla + stopper)
    Zsűri tagjai: megbeszélés szerint, + az állatok gondozója (Pinkócziból).
  • Csoportképek készítése.


A program időtartama 30 perc (4 csapat esetén).


Játékok

  1. Szekértoló verseny akadálypályán
         5 fő szekéren ül, 5 fő tolja, akadályok szőlőkaróból
         Leggyorsabb csapat 4 pontot kap.
         (2. csapat 3 pont, 3. csapat 2 pont, 4. csapat 1 pont)
  2. Szalmabála görgetés
         5 fő/csapat
         Leggyorsabb csapat 4 pontot kap.
  3. Szamárvezető verseny
         1 fő/csapat
         1 fő próbálja csalogatni a szamarat répával, salátával.
         Leggyorsabb csapat 4 pontot kap.
  4. Lökd meg a kecskét
         3 fő/csapat 3 lökés/fő
         3 szint megjelölése, ennek megfelelő pontozás.
  5. Rodeó bika
         3 fő/csapat
         A csapatok összes idejének sorrendje alapján.
         A legjobb csapat 4 pontot kap.
  6. Lufira lövés csúzlival
         15 karókra erõsített lufi/csapat kilövése csúzlival.
         A leggyorsabb csapat 4 pontot kap.
  7. Kukorica-morzsoló verseny – csapatverseny
         Kukorica morzsolása 5 perc alatt.
         A legnagyobb mennyiséget elért csapat 4 pontot kap.


A játék tervezett időtartama 2 óra.  A program tervezet 40 főre, 4 csapatra készült.

Szabadprogram
Időtartama kb. 1 óra a zsűri tanácskozása idejére.

  • Borlopózás
  • Lovaglási lehetőség
  • Rodeó bika
  • Lökd meg a kecskét


Eredményhirdetés
A legmagasabb pontszámmal rendelkező csapat győz.

Díjazás: a megrendelővel történt előzetes egyeztetés alapján.
Eredményhirdetéskor a csoportképek kiosztása.


Vacsora a helyszínen
(az étkezés időpontja igazodik a megrendelő igényeihez)

Esküvoi ajánlatok Esküvoi ajánlatok
Szépkártya elfogadás
Partnereink
Printerv 2005 Balatonalmádi